Pood avatud: E-R 10:00-18:00, L 12:00-16:00, P suletud. Mustamäe tee 29, Tallinn. 
Laokaupade tarne 1-3 päeva, postitame iga päev. Tutvu laovalikuga SIIN

Ratsavarustus 24 tellimistingimused

NB!

- Tellimuse kinnitamiseks tuleb tellimuse eest tasuda ettemaksuna vähemalt 50% kogu tellimuse summast. 

- Tarneaega arvestame arve (vähemalt 50%) tasumise kuupäevast alates. 
- Kui tellimusel on nii laos olevad kaubad kui ettetellimisega tooted, siis saadame vaikimisi paki koos, kui kõik tooted on kohal.
Kui soovite laos olevad tooted kätte saada varem, palun andke sellest meile e-maili teel teada. (info @ratsavarustus24.ee)

Tellimuse vormistamine

Ostu sooritamiseks Ratsavarustus24 e-poes ei ole registreerimine tingimata vajalik, kuid soovitame seda edaspidise mugavuse pärast siiski teha. 
Et sooritada ost, vali välja meelepärane toode, lisa see ostukorvi ning sisestage lahtritesse küsitud info. 
Tellimuse täitmiseks on vaja, et Sinu andmed oleks korrektselt esitatud
Tellimuse vormistamisega annab klient automaatse õiguse saata endale e-posti peale Ratsavarustus24 uudiskirju. 
Kliendil on igal ajal õigus loobuda uudiskirja saamisest, saates ükskõik millisele Ratsavarustus24 e-posti peale kiri "LOOBU". 
Ratsavarustus24 garanteerib, et küsitud isikuandmeid ei väljastata kõrvalistele isikutele.

Pärast andmete sisestamist tuleb valida makseviis. Valida saab nelja variandi vahel - maksmine otse läbi Swedbanki või SEB pangalingi või tasumine läbi Paypali. Neljas valik on tasumine ülekandega. 
Kolmel esimesel puhul toimub makse tegemiseks suunamine pangalingile või Paypali kontole. Valides makseviisiks tasumine arve alusel, saadetakse tellimusel märgitu e-mailile tellimiskinnitus, kus on makse tegemiseks andmed olemas. Kui seda e-maili teile ei saabunud, palun võtke ühendust info@ ratsavarustus24.ee (tühik tuleb vahelt ära võtta).
Kui soovite tasuda arvega, palun saatke soov e-mailile info@ ratsavarustus24.ee (tühik tuleb vahelt ära võtta).

Hinnad

Kõik Ratsavarustus24 e-poes näidatud hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu.
Hinnale lisandub transpordi tasu. Alates 19 € tellimused saadame DPD Pickup punktidesse ja pakiautomaatidesse ilma saatekuludeta ja alates 150 € tellimused Smartposti ja Omniva pakiautomaatidesse ilma saatekuludeta.)
Ratsavarustus24 jätab endale õiguse hindasid muuta. Enne hinna muudatuste jõustumist tehtud tellimustele kehtivad tellimismomendil kajastunud hinnad.

Tellimuse kohaletoimetamine

Kõik vähemalt 19€ ostud saadame Sulle DPD Pickup võrgustikku (DPD Pickup esindused ja pakiautomaadid) ilma saatekuludeta, Omniva ja Smartposti automaatidesse saadame saatekuludeta paki alates 150 € tellimuse puhul.
Kulleriga koju ja standardpakile ning väiksematele tellimustele lisandub postikulu vastavalt Sinu soovile:

DPD Pickup esindused ja pakiautomaadid: 2,75 €
DPD kuller koju või tööle: 6,50 €
Eesti Post kuller koju: 5,28 €
Omniva automaat: 3,50 € (kõik kapisuurused)
Eesti Post postkontor (Standardpakk): 4,07 €
Smartposti pakiautomaat: 3,75 € (kõik kapisuurused) 

Tellitud toote saadame Sulle mõne tööpäeva jooksul või , kui kaupa laos ei ole, siis kuni 1-2 nädala jooksul. Täpsem tarneaeg sõltub toote kaubamärgist, konkreetsete tarneaegdega saad tutvuda siin. Täpsemat tarneaega võib julgelt küsida ka e-maili teel info @ratsavarustus24.ee

NB! Tellimuse kinnitamiseks tuleb tellimuse eest tasuda ettemaksuna.
Tarneaega arvestame arve tasumise kuupäevast alates (vähemalt 50%). 

Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

Kui tellitud toode ei vastanud Sinu ootustele, ei sobinud lõige, värv või materjal, siis on rikkumata, kasutamata ja originaalpakendis kaup võimalik 14 päeva jooksul paki kättesaamisest tagastada. Anna meile toote tagastamise või vahetamise soovist esimesel võimalusel teada e-maili teel. Anname täpsemad tagastamise/vahetamise juhend e-maili teel hiljemalt 3 päeva jooksul. See on vajalik selleks, et saaksime asendustoote teile tellida või broneerida kohe, mitte alles siis, kui tagastatud pakk meile tagasi jõuab. 

Toodet saab vahetada ja tagastada ka meie poes Mustamäe tee 29, kuid palun andke soovist samuti eelnevalt e-maili teel märku, kui soovite vahetada. Saame eelnevalt välja selgitada, kas meil on vajalikku asendust kohapeal olemas või peame juurde tellima. Selviisil saab vahetuse teha ühe poekülastusega. 

NB!
- Toodet saab tagastada/vahetada vaid juhul, kui kaubalt pole eemaldatud silte, ümber olnud pakend on rikkumata ja terve ning saabaste puhul alles kõik sees olnud paberid ja sildid.
- Tagastatav toode peab originaalpakendiga olema pakitud omakorda ümbritsevasse kotti, karpi või ümbrikusse vastavalt võimalusele. Originaalpakendile ei tohi kleepida silte ega kirjutada saaja andmeid. See rikub pakendi välimust, aga järgmine ostja soovib ka toodet korrektses originaalpakendis.
- Saatekulud jagame toote vahetamisel pooleks - saatekulud tasub tagastusel tellija, aga asendustoote saadame välja ettevõte kuludega. Praaktoote puhul tasume saatekulud nii tagastamisel kui uue toote väljasaatmisel, nagu näeb ette seadus.

Seega, palun ava pakendid ettevaatlikult ja proovi riideid/saapaid põhjalikult enne siltide eemaldamist.  

Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Sinu pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastatud toote kohale jõudmisest Ratsavarustus24 esindaja kätte.

Lisaküsimusi, soove ja ettepanekuid ootame info @ratsavarustus24.ee aadressile.